Skuteczny PR

ma swoje zasady – poznaj je!

Prowadzący:
Dominik Wartecki

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

30

Ocena szkoleń

4.4

Zamów telefonicznie

732 083 545

Czego się dowiesz na szkoleniu Skuteczny PR?

  • Jak wykorzystać nowe narzędzia do efektywnych wysyłek informacji prasowych;
  • Jak współpracować z liderami opinii i dlaczego nie zawsze muszą to być znani blogerzy;
  • Jak budować naturalną widoczność swoich materiałów tekstowych w ramach działań content PR;
  • Jakich nowych form komunikacji warto dzisiaj używać;
  • Jak zadbać o swój ORM i stworzyć firmowe OWN MEDIA.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Skuteczny PR?

Poznasz przykłady i cechy efektywnych akcji i kampanii PR.

Dowiesz się jak cross-ować media i dobierać kanały do komunikacji dla wybranych grup docelowych.

Nauczysz się korzystać z najnowszych narzędzi wspierających działania PR-owca.

Odważysz się mierzyć i dowiesz się jak raportować swoje działania.


Dla kogo jest to szkolenie?

  • Szkolenie jest dla wszystkich, którzy posługują się PR-em w codziennej pracy i dbają o wizerunek swojej własnej firmy, czy swoich klientów.

Program szkolenia Skuteczny PR

    • Cele szkolenia: Umiejętność skutecznego wykorzystania PR w celach wizerunkowych danej firmy
    • Zakres szkolenia: Skuteczny PR
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dominik Wartecki

    10:00 – 10:30 Jak zmienił się rynek na przestrzeni ostatnich 10 lat

    • Porównanie podziału kanałów komunikacyjnych wczoraj i dziś.

     

    10:30 – 11:30 Kontakty z mediami (media relations)

    • Kiedy kontaktować się z mediami
    • Zasady współpracy z dziennikarzami (w tym przykład notki prasowej wraz z zasadą wysyłki – tytuł, treść) + główne grzechy kontaktów z dziennikarzami (case study przykładów na plus i minus)
    • Co robić, kiedy dziennikarz kontaktuje się z nami
    • Utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, hodowanie leadów mediowych
    • Techniki pozyskiwania przychylności mediów – 3 wybrane case study

    11:30 – 11.45 Liderzy opinii - współpraca

    • Blogosfera i liderzy opinii, jako alternatywa do standardowego rynku mediowego:
    • YouTube jako alternatywa do telewizji

    11.45 - 13:30 Social media

    • Udział social media w rynku mediowym
    • Techniki social media w media relations
    • Do’s and dont’s social media PR
    • Przykłady najciekawszych kampanii – 3 case study: media, a media relations

    13:30-14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15-15:00 Biuro

    • Aktualności, blog, biuro prasowe czy press room?
    • Biuro prasowe – Wewnątrz czy na zewnątrz – plusy i minusy obu rozwiązań (w tym idealny zespół do biura prasowego)
    • Zewnętrzne biuro prasowych na przykładzie: netPR.pl

    15:00 - 16:30 Monitoring mediów, czyli real-time PR

    • Jak ważna jest szybka i trafna reakcja? Przykłady: Michał Sadowski i Brand24
    • Po co monitorować́ media? Nie tylko o nas, konkurencja, trendy, niezagospodarowane rynki – czyli sposób na znalezienie niszy dla naszego biznesu; personal branding
    • Darmowe narzędzia na przykładzie: Google Trends
    • Płatne narzędzia na przykładzie: Brand24

    16:30-17:00 HOT3

    • SEO, a media relations
    • Przygotuj się na kryzys medialny
    • Employer branding jako sposób na branding firmowy

    17:00-17:30 Panel dyskusyjny

Trener

trener

Dominik Wartecki

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 8 lat stale związany z branżą public relations. Doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi firmami jak HBO Polska, Turner Broadcasting, Fujitsu, Exide Technologies, MINI BMW, Kupiec, PKO BP, John Deere i wiele innych.

Jego specjalnością jest kreowanie szeroko rozumianego wizerunku w Internecie. Współorganizator cyklu seminariów „Rewolucja w Komunikacji”, a także autor wielu szkoleń i publikacji z zakresu internetowego PR. Założyciel agencji PR – dotPR oraz Get More Social, wykładowca na Politechnice Gdańskiej i UAM. Obecnie współtworzy agencję marketingu video Filmpoint.

 

Kim jestem i dlaczego będę umiał nauczyć Ciebie czegoś nowego?

 

  • Zajmuję się PR-em już ponad 10 lat.
  • Codziennie w swoich obowiązkach łączę merytorykę działań PR z dynamiką i efektywnością komunikacji w social media.
  • Wiem jak dotrzeć z ciekawym tematem do starych mediów, jednocześnie sprawiając by ten dobrze rozszedł się na Facebooku i w Google 😉


Szkolenie Skuteczny PR to NOWOŚĆ!

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555