Dominik Wartecki
Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 8 lat stale związany z branżą public relations. Doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi firmami jak HBO Polska, Turner Broadcasting, Fujitsu, Exide Technologies, MINI BMW, Kupiec, PKO BP, John Deere i wiele innych.
Jego specjalnością jest kreowanie szeroko rozumianego wizerunku w Internecie. Współorganizator cyklu seminariów „Rewolucja w Komunikacji”, a także autor wielu szkoleń i publikacji z zakresu internetowego PR. Założyciel agencji PR – dotPR oraz Get More Social, wykładowca na Politechnice Gdańskiej i UAM. Obecnie współtworzy agencję marketingu video Filmpoint.
Kim jestem i dlaczego będę umiał nauczyć Ciebie czegoś nowego?
- Zajmuję się PR-em już ponad 10 lat.
- Codziennie w swoich obowiązkach łączę merytorykę działań PR z dynamiką i efektywnością komunikacji w social media.
- Wiem jak dotrzeć z ciekawym tematem do starych mediów, jednocześnie sprawiając by ten dobrze rozszedł się na Facebooku i w Google 😉